Komunikujte s námi


rychlavyuka.cz na facebooku rychlavyuka.cz na facebooku rychlavyuka.cz na facebooku
rychlavyuka.cz na facebooku rychlavyuka.cz na twitteru rychlavyuka.cz na google+ rychlavyuka.cz na youtube
Naši partneři
EMPIRE jazyková škola
Jsme jazyková škola, se specializací na výuku angličtiny. Naše jazykové kurzy kladou důraz...
 
Hudební škola hudba|kultura|pohyb



zobrazit všechny články

Tipy a triky, jak posílit Váš mozek 3/3

Pokračování článku, další zajímavé nápady, co dělat proto, aby Váš mozek fungoval, co nejlépe.

13. Hudba a kreslení

Studie dokázaly, že kreslení, malování a dokonce i poslouchání hudby podporuje činnost pravé hemisféry a tím tedy vaši kreativní stránku.

14. Čtení knih

Čtení je už samo o sobě takové cvičení pro mozek. Při čtení knih se stimuluje Vaše představivost, myšlení a paměť, navíc se také dozvíte něco nového a rozšíříte slovní zásobu. Rozhodně byste měli sáhnout spíše po knize, než po televizním ovladači, trocha televize nikdy nikomu neublíží, ale příliš časté sledování je jednou z přísad degenerace, snižuje totiž přirozenou výkonnost mozku a zpomaluje mozkové vlny.

15. Relaxace

Každý potřebuje občas pauzu a odpočinek, to platí i pro Vaše tělo a s ním i mozek. Relaxace Vám pomůže uvolnit se, zbavit se stresu a nabrat nové síly. Relaxovat můžete všemi možnými způsoby, ať už pobyt v příjemném prostředí a poslouchání klidné hudby, procházky v přírodě nebo někdy i práce na zahrádce.

16. Alkohol s mírou

V mírném množstvím není alkohol nic špatného, dokonce naopak. Ale snad každý ví, že jeho zvýšená konzumace nemá se zdravím nic společného. Alkohol ničí neurony (mozkové buňky) a tento proces je už nevratný, nervové buňky schopnost bohužel regenerace postrádají.

17. Počítačové hry

Počítačové hry by neměly být pouze zábava pro děti. V přiměřeném množství a při výběru těch správných her můžete podpořit svoji paměť, jemnou motoriku, rychlé a logické rozhodování a prostorovou představivost.

18. Křížovky a hádanky

Tímto zábavným a uvolňujícím způsobem lze Váš mozek snadno trénovat a zatěžovat. Toto hraní není nutné nějak výrazně přehánět, bohatě postačí za den přibližně čtvrt hodinky.




Dalši články


Diskuse ke článku